Bu Blogda Ara

12 Eylül 2013 Perşembe

Dokuz Öykü, J.D.Salinger

"deli olacağım valla. sahi söylüyorum. zaten yarı yarıya deli oldum sayılır."

"aşırı yalnız görünüyordunuz, onun için geldim yanınıza. aşırı duyarlı bir yüzünüz var."

"daha iyi koşullarda tanışmamamız ne üzücü, değil mi?"

"balar, öğretmenler, hep düşünüyorum : 'acaba cehennem nedir?' ve iddia ediyorum, cehennem, sevememekten ötürü acı çekmektir."

"hem seviyorum, hem sevmiyorum. değişiyor. bir gidip bir geliyor sevgim. yarabbim!"

"kentin insanlardan arınması için dua ettim, yalnızlık - ya-pa-yal-nız-lık-adına: ki bu, iletişim kanallarında pek ender yiten ya da geciken bir New York duasiydı ve neye dokunsam, anında somut bir yalnızlığa dönüşürdü."



1 yorum:

  1. Altini cizdiklerini paylasman güzel bir fikir. Ben nedense kitaplarin icinde karalamalar yapamiyorum. Icim aciyor. Bu yüzden yanimda ek bir not defteri tasiyip ona yaziyorum ilgimi ceken yerleri. Bu kitaplardan biri benim olacak ya yakin zamanlarda ona seviniyorum :)

    YanıtlaSil