Bu Blogda Ara

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Anne, Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler - Yalçın Tosun


"'her aşk kendi kuralını yaratı' diye bir yerlerde okuduğumda yıllar sonra, garip bir şekilde o rüzgarlı temiz kokuyu hatırlayacağım ardında bıraktığı."

"ilk kez kızdım Emir'e. bütün yarım kalan, yaşanmasına izin verilmeyen iyi kötü ne varsa her şey için kızdım. aşkımın şiddetini görmemesine kızdım. gördüyse bile bir tepki vermemesine kızdım. aslında bunca şeyden sonra bir sebep aramakda gerekmezdi hani, sadece kızdım işte."

"Çocukken nasıldı? nasıldık biz? çocuk da mı olduk bir zamanlar?"

"hani hep düşünen ama kimsenin ne düşündüğünü bilmediği insanlar vardır ya. belki pek de düşünmüyor aslında, öyleymiş gibi yapıyor."

"sanki bir şeyler düşünmeliymişim gibi hissettim... sonra geçti."
 
"uyuyormuş gibi, anlarsınız. yoksa anlamaz mısınız? hiç yapmadığınızı söylemeyin lütfen. hayatın ağırlığını başka bir yerinden tartmak için yapılan şeylerden biridir bu."

"korkma, her şey tarih oluyor."

"Tanrım ne güzel şeydir susmak karşılıklı."

"o bir an önceydi ve çocuklukta anların önemi çok büyüktür."

"kimseye, kendine bile tüm hayatını anlatmamalı insan. çünkü bu kötülüğü kimse hak etmiyor."

"ve yeniden inanıyorum ki, bazen hiçbir şey güzel geçmiş bir çocukluk kadar acı vermiyor."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder