Bu Blogda Ara

20 Aralık 2013 Cuma

Dokunma Dersleri, Yalçın Tosun


"... sonra işte, sen geldin. yıldızların altında uyuduk." 

"tüm beyazlığı içinde güzel olduğunun farkında olmadığı için, kimsenin onu güzel bulmayacağını düşündüğü için bu kadar güzeldi."

"konuşsam bir şeyleri kıracaktım sanki. hissediyordum ki o an konuşmak onun en son istediği şeydi ve bunu bozmak, daldığı düşüncelerden tutup çıkarmak istemiyordum."

"ama her şeyin bir kitaba dokunmakla başladığı bilgisine sahipti sanki. o yüzden temkinliydi. masumiyetini yitirdiği tek yerdi belki de itaplar, o yüzdendi böyle bir çıtırtı duymuş geyik tedirginliğinde durup bakması."

"mutlu olmam için bir çok sebebim vardı. ama mutlu değildim işte. gerisi de beyhudeydi.
...
mutlu değildim hala evet, ama sıkıntım martılara karışmış uçup gitmişti."

"bir insanı ağlarken görmek onu sevmeyi ummadığınız kadar hızlandırıyor."

"anısındaki çocuklar olup ona sarılmak istiyorum."

"var olduğumuz için özür dileriz."

"gülmek birdenbire olur, ağlamak gibi hesaplanamaz, cart diye güler insan."

"aslında o da iyi niyetli. herkes iyi niyetli zaten."

"zavallılığın, diye geçiriyorum içimden, ne çok giysisi var."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder