Bu Blogda Ara

6 Aralık 2013 Cuma

Uzaktan Aşk, Amin Maalouf

Sevgili Natali'nin bana hediyesi olan bu kita benim için çok özel. Tekrardan Natali'ye bu güzel kitabı bana hediye ettiği için teşekkür ederim. Güzel ayraç ve şirin babalı anahtarlık için de ayrıca çok teşekkür ederim.
Uzaktan Aşk, Amin Maalof'un libretto türünde yazdığı bir kitap olup, operası sahnelenmiş. dilerim bir gün o operayı'da izleyebilirim.


Kitaptan altını çizdiğim yerler :

"ben çocukluğumu anımsıyorum, ama çocukluğumun dünyasında her şey unuttu beni."

"başka hiçbir sevin yok gözümde
kavuşmaktan başka bu uzak aşka
ama geri çevriliyor her dileğim,
böyle dilemiş olmalı isim babam
sevsin ama seilmesin, demiş..."

"insan birine 'sen delisin' dedi mi, bunu gerçekten düşünmediği içindir. deli olduğunu düşünsen, gizlice acımakla yetinirsin."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder