Bu Blogda Ara

25 Haziran 2013 Salı

Bildiğin Gibi Deği, Rojin Canan Akın ve Funda Danışman

" babamın bir arkadaşı vardı, onnunla gittiler. çarşı dönüşü amcamın evinin orada- vurulduğu yeri gördünüz herhalde- silah patladı,, annem çığlık attı. abbas gitti, dedi. o zaman ben, teyzem, ablam vardık, ilk önce ben koştum.. zaten belli sokaklar vardı; bir de çarşıya gittiğini bildiğim için hemen o yöne doğru koştum. 
etrafta kalabalık avrdı. bakıyorsun, babam mı değil mi? sonuçta annen çığlık atmış, sen de o korkuyla koşuyorsun. baktığından baban orada yatıyor, babanı görüyorsun, yatıyor orada. gitmek istiyorsun, gidemiyorsun. o anki çocuk şeyi, korkuyorsun bir şeyler oluyor bir şekilde. arkadaşları felan kaldırdı babamı; kaldırdıklarında bana bakıyordu, yaşıyordu. gel mi dedi, bir şey mi dedi? o an bir şey yapamıyorsun. arkamı döndüm, koşarak ağlaya ağlaya eve geldim. o esnada teyzem, ablam da çıkmış oraya doğru koşuyorlardı. işte yoldabenim ağlayıp koştuğumu görünce kolumdan tuttular. ne oldu, babam mı, dedi. ben de ağladım, bir şey demedim, kolumu çektm koştum. teyzem, sakın annene bir söyleme, dedi. koştum geldim kapının önüne. annem yatıyordu.
annem bana baktı, o ladını asla unutmam: Avrehan, sen bana müjde mi getirdin, dedi. ben bir köşeye çekildim., oturdum ağladım, bir şey diyemedim. o esnada annem ağlamaya başladı. sonra hastaneye kaldırmışlar, ablam felan koştu arkasından. ben de koştum, yani yetişirim diye koştum. onlar çoktan gitmiş, geri döndüğümde orada özel timler, polisler felan vardı vurulduğu yerde. geri döndüğümde onları gördüm, o yeri kullanmayacaktım, başka yerden gidecektim ama orda ilkokul arkadaşlarım vardı, o polislerin yanında. polislere öldürülen adamın kızı, dediler. polisler beni çağırdı, gittim. evinizin telefon numarası ne, babanın düşmanı var mıydı, dediler. hangi düşman? Siz öldürdünüz demek istiyorsun, bağırmak istiyorsun. yok dedim, bir düşmanı yok. tamam git, dediler."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder