Bu Blogda Ara

9 Mart 2013 Cumartesi

Kabalci harcamalari

Bugun kadikoy kabalci'ya gittim. İki defter ve iki kitap aldim. Kitaplar: cavdar tarlasinda cocuklar ve Nana. Defterlerim ise suslu sirin seyler. Bir tanesi moebing glory'nin sevimli not defterlerinden, uzerinde gozluklu bir kiz var ve bence o baba benziyor :) diger defterim ise academy notebook adli bir defter, acinca defteri a4 boyutunda oluyor. Yani soyle ki defter a4'un ortadan katlanmisi gibi bir sey. İki dedteri de itakyanca kelime defteri yapicam ki sevkle ders calisayim :))
Kirtasiye de harcadigim paranin haddi hesabi yok ama ne kadar cok harcarsam o kadar da mutlu oluyorum :))
Bugunku kirtasiye alisverisim bununla kalmadi tabi:) bir kirtasiyeden iki defter, bir top saman kagidi, bir uclu kalem ve bir silgi aldim. İki tane de miknatisli kitap ayraci aldim :))
Sonra da benim param neden bitiyor derim tabi :( aman neyse mutlu etti ya beni onemli olan bu :-))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder