Bu Blogda Ara

6 Mart 2013 Çarşamba

Y'ol

Yoldayim. Eve gidiyorum. Haftanin ortasi, haftanin sonu oldu yani bana. Normalde ben herhangi bir tasita bindigim an uyurdum ama bu sefer uyuyamadim. Kahveyi azaltmak lazim:) mola verse de su otobus nefes alsam, boguluyor gibi oluyorum. Cok kalabalik derslerde de aynisi oluyor. Cok insanli ortamlar bana iyi gelmiyor. Yollar, yolculuklar da... Aglayan bebekler de... Guya cocuklari severim ben gerci is olunca sevdim sanirim olay is degilse de iki dakika ancak seviyorum insan yavrularini.
Bu haftamdan bahsedeyim, unutmadan. Bazen sonra yazarim diye gecistirince kaliyor oyle. Oysa, tum izlediklerimi ve okuduklarimi tazmak istiyordum. Kendi kendime yetisemiyorum, belki de cok okuyor ve izliyorumdur :p
Pazartesi sgm'de Lal Gece adli filmi izledim ve ardindan yonetmen ve oyuncular ile yapilan soylesiye katildim. Guzeldi.
Sali gunu sgm'de cirkin adli tiyatro oyununu izledim. Kisaydi. Sezuanin iyi insanindan sonra her tiyatro kisa gelir oldu zaten bana :)
Otobusum sallantisi midemi bulandirmaya basladigi icin daha baska bir sey yazamiyorum film ve oyun hakkinda. Unutmazsam dusuncelerimi yazarim.
Ayrica bu hafta, murat uyurkulak'in har adli romanini okudum. Onun hakkinda o uzun uzun yazacagim.
Bir de aylar once okudugum roportajlardan olusan bildigin gibi degi adli kitaba dair uzunca yazmak istiyorum.
Cok sey istiyorum, aslinda ben ama yetisemiyorum. Vakit az, yapilacaklar cok ve ben cok yoruluyorum. Bunaliyorum da... Boguluyormus hissinde bundan oturu sanirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder