Bu Blogda Ara

28 Mart 2013 Perşembe

Bazen çok sıkılıyorum.

uzun zamandır, okuduklarımı ya da izlediklerimi yazmıyorum. zaten pek film de izlemiyorum. aslında çok yoğunum ama çok da sıkılıyorum. sıkılacak zamanı nasıl bulduğuma hayret edip sıkılmaya devam ediyorum yoğun zamanlarımda.

Okuduklarım :
1. Zargana, Hakan Günday
Henüz Kinyas ve Kayra'yı okumadım, adını anımsamadığım bir başka kitabını daha okumadım yani okuduğum tüm Hakan Günday kitapları arasında en az sevdiğim kitap oldu. Berlin'de tanıdığım biliğim sokaklardan bahsettiği için hoşuma çok gitti. Sanki, Sokakta yürüken Zargana'yı görüyormuşum gibi garip hayaller içinde okudum. Gerçi, bu bana hep olur. Eğer, bildiğim bir yerde geçiyorsa kitap ona değişik bir sempati duyarım ve bu o yolları, caddeleri ya da şehirleri hayal edebiliyor olmamla alakalı.
2. Çavdar Tarlasında Çocuklar, J. D. Salinger
Gönülçelen adındaki Salinger kitabını hep okumak isterdim ancak onun Çavdar Tarlasında Çocuklar olduğunu öğrendim ve okudum. Kitabın baş karakteri ergenlik çağlarında bir erkek ve kadınlara dair yaptığı tesbitler ise oldukçe doğru ve eğlenceliler. Okurken bazı yerlerde gülerken, bazı yerlerde oldukça hüzünledim. 
 3. Har, Murat Uyurkulak
Bu kitaba dair söylemek istediğim o kadar çok şey var ki, ama şu an yazamam.
4. Ruhi Mücerret, Murat Menteş 
En az Dublörün Dilemması kadar eğlenceli bir kitap daha. Kapağını çok beğendim ve okurken sürekli durup durup ona bakıp, kapağı ile oynadım. Ve şunu düşündüm, Bu kitabın korsanı illa olucaktır ve o korsan kitabın kapağı nasıl olacaktır? Cidden bunu çok merak ediyorum.
5. Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği, Milan Kundera 




İzlediklerim :
Sis ve Gece 
Ahmet Ümit'in romanından uyarlanmış bir film. Uzun zamandır, kitabını okumak istiyordum ama filmini izleyivermiş oldum. Aşk Köpekliktir ile okuduğum Beyoğlu Rapodisi ve Şems-i Tebrizi cinayetini konu alan bir başka kitabı ile arkadaşlarımdan çokça duyduğum Ahmet Ümit'i de okuma listeme ekleme kararı almamı sağladı, bu film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder