Bu Blogda Ara

8 Kasım 2013 Cuma

Buzul Çağının Virüsü, Vüs'at O.Bener





"denedim. görüyorsunuz, başaramadım."

"belki tek vurgunluğun, gözlerimeydi."

"masalımızı yazamayacaksın yaşadığıma inandıkça."

"aklın sonsuzda sınırlaması kendini bilmesindeki sınırlılık değil midir?"

"sen hep yanılgı ve yenilgiden oluştuğun için yaşayabilensin."

"yaşamamak da yaşamaktır."

"bütün kapılarımı kapıyorum. seninle olamamak değil, olmamak acısını bölüşemem."

"ne sana ne bana verilmiştir çünkü, kurtuluş."

"dibe çekilmeye razı olma, sakın!"

"katlanmak kendine bile, bağışlanamaz haksızlık değil mi?"

5 yorum:

  1. Bende senin bu aliskanligini seviyorum. Altini cizemedigim icin kitaplari hep not aliyorum aslinda. Yavas yavas sana baka baka cizmeye basladim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü örnek oldum sana :) ben de çiziyorum, notlar alıyorum kafama göre o an ne istersem :) ama artık az çiziyorum :) sana hediye ederim belki diye ;)

      Sil
    2. Aa, bak bunu duymak cok güzel. Bu arada bende türkce kitaplar okuyorum. Istediklerin olursa söylemen yeterli. Yoksa sahaflara veriyorum.

      Sil
    3. verme sahaflara, sakla hepsini :(( gerçi ben de artık saklayamıyorum dağıtıyorum baya. teşekkür ederim :)))

      Sil
    4. Vallahi canim saklamak istiyorum da yerim kalmadi ki. Kardesimle ayni odayi paylasiyoruz. Bir an evvel evlenmeli, yeni eve cikmali, kocanin da raflarini zapt etmeli dermisim :))

      Sil