Bu Blogda Ara

5 Kasım 2013 Salı

Haftadökümü : 3 Kasım 2013

Bu hafta okduklarım şöyle,

1. Aile Çay Bahçesi, Yekta Kopan
Ereğli- İstanbul arası yolda biten kısacık bir roman.

2. Ekmek ve Zeytin, Ahmet Büke
Okuduğum ikinci Ahmet Büke kitabı. Öyküleri çok çarpıcıydı, sevdim.

3. Lal Masallar, Murathan Mungan
Adından anlaşıldığı gibi masal anlatısı, kitap üç masaldan oluşuyor ve her masalda bir kişi lal. Ve, ben çok etkilendim bu kitaptan.

4.  Bizansiyya, Lale Müldür
Şiirimsi, günlüğümsü ve notumsu bir kitap. 

5. Bir Kutu Daha, Murathan Mungan
Denemeler kitabı. Sanırım bir önceki de Meskalin. Adını çok beğendim, çok yaratıcı. 

6. Çador, Muathna Mungan
Çador kelimesini öğrenme sebebim bu kitap. üzerine çokça düşünülmesi gereken bir kitap.

7. Bağbozumu Şarkıları, Şükrü Erbaş
Kitapağacı hediye çekilişinde bana çıkan Derya'nın hediyesi olan güzle bir şiir kitabı. Uzun zamandır şiir kitabı okumuyordum. Şiire olan merakım tekrar canlandı, bu sayede.

Haftadökümü adlı fotograflarımı tamamen kendi kişisel tarihimi hatta kendi okuma tarihimi çıkartmak adına çekiyorum ve paylaşıyorum. Bazen okuyup bitirince kenara köşeye bırakıyorum kitapları, ama öyle olsun istemiyorum bir şekilde bir yerlere not etmek istiyorum. Hobi gibi bir şey ya da alışkanlık ya da zaman geçirme bilmiyorum ama bildiğim bir şey var bana iyi geliyor. 
Bu fotoğrafa biri yorum yazmış, "onları okuma, gözlerine yazık, kör kalacaksın. Kuran oku." şeklinde bir yorum. :)) bu da haftanın anısı oldu, benim için.

1 yorum:

  1. Kuran okuyunca gözler kör olmuyor cünkü, tövbe estagfurullah. Keske bende senin kadar hizli okusamda hafta dökümü yapsam. Bende bu gün odami topladim ve yillar önce bir kartonda kaldirdigim tüm türkce kitaplarimi ortaya cikardim. Okunacaklar :)

    YanıtlaSil