Bu Blogda Ara

23 Kasım 2013 Cumartesi

Kıraç Dağlar Kar Tuttu, Suzan Samancı

 "dayanmalısın, derdim kendi kendime."

"her şey kabuk değiştiriyor, sancılar çoğalıyor. anlaşılmaya çalışmaktan yoruldum. ait olma sendromu başladı. ben hiç bir yere ait değilim ki. yurtsuzum, kimsesizim."

"düşümde umut kırıntıları topluyorum."

"ve özgürlüğü ilkin içimizde yeşertmeyi, sonra gökyüzünde aramayı öğreneceğiz."
 
"kentimin karnalıklarını aydınlatacak gerçek ışığı özlüyorum. ver elini zeytin dalı."

"artık hiç kimseden selam beklemeyeceğim. onalrı hoşnut etmek için çaba da harcamayacağım. korkularımı eritmek için hep yürüyecek ve okuyacağım. cesaretleneceğim."

2 yorum:

  1. Instagram fotoğraflarınıza,okuma hallerinize bayılıyorum:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) çok mutlu oldum. sevgiler. :)

    YanıtlaSil