Bu Blogda Ara

7 Kasım 2013 Perşembe

Üç Başlı Ejderha, Leyla Erbil





""sizin", "senin" diye mektuplar atamayacağım adama,,, kimin acısının daha derin olduğunu bilmiyor ki insan,,, oyuncaklarını sokak ortasında unutmuş gelmişsin sanki,,,"

"iyilik de kötülük de bizler için der o,,, nice ağır rüzgarlar geçirdi dünya dar,,, hayat işte dar,,,"

"ikimizin de bir damla gözyaşı yoktur gözünde,,, gülümseriz,,, oysa çok acıklı gelir bana halimiz,,, gülünecek kadar acıklı,,, tutarım kendimi,,, kollarımızı iki yana açarız,,, tiyatrosuyuz sanki hayatımızın,,, elden ne gelir,, son,,,"

"halkı her vakit kandırabilirsiniz efendim, neden olmasın!"

"dünyanın en tuhaf mahluku değil mi insan kızım,,,"

"ağladım,,, gerçi onun bunca zamandır sakladığı acısına ağladım,,, ama sana itiraf edeceğim,,, pek de içim yanmadı,,, gene de ağladım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder