Bu Blogda Ara

19 Mayıs 2013 Pazar

Serras Tagebuch, İpek Ongun

 Serras Tagebuch, çocukluğumda okuduğum Bir Genç Kızın Gizli Defteri adlı kitabın Almancası olup, tesadüfen sahafta gördüğüm ve "bunla Almancam gelişir ki" diyerek aldığım ve uzun zaman boyunca yayarak, bilmediğim kelimelerinefalan bakarak okuduğum ev cidden Almanca kelime haznemi geliştiren bir kitap oldu. Önceden de bildiğim bir kitap olduğu için anladım yehhu diye sevinç nidaları içinde okuduğum için de beni oldukça mutlu etti.

 Kitabın en sevdiğim yanı ise, ilk sayfasında "okuldan nefret ediyorum, en çokd a annemden..." gibi cümlelerle başlayıp, en son sayfasında da "annemi seviyorum, babamı seviyorum, büyükanne ve büyükbabamı seviyorum." gibi cümelelrle bitmesi oldu. eheheh, ergen kafası işte deyip güldüm, çocukken bayılarak okuduğum kitaba.

Bu kitap bir seriydi ama ben son kitap gelene kadar büyüdüğümden olsa gerek son kitabını okumadım, bazen alıp okusam mı demiyor değilim. :) Bu kitapla ilgili de ilginç bir yorum duymuştum eskiden onu da yazmadan edemeyeceğim. Benim okduğumu gören bir erkek bana "her kızda bu kitabı görüyorum, hayır yaşınız kaç olursa olsun hepiniz bu kitabı da biliyorsunuz, kiminizi okurken görüyorum, kiminizin odasındaki raflarda gördüm. acaba, kız çocuğu doğar doğmaz doğumhanede bu kitap setini mi veriyorlar diye düşünemden edemiyorum." demişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder