Bu Blogda Ara

21 Nisan 2013 Pazar

Kalanlar, Tezer Özlü



  • Ben ben miyim? Ben herkes miyim? Ben Her şey miyim? (sayfa 16)
  • melodiler ve şarkılar vardır! ayrım yapmak lazım. (sayfa 19)
  • neticede durum aydınlandı. her durum gibi. (sayfa 20)
  • ertesi gün çalışmak gerekiyordu. hemen bir iş bulundu. makam vardı, ama yapacak iş yoktu. sonra makam da oldu. iş de. yaşasın montaj sanayi! (sayfa 22)
  • bilmediğim şeyleri sormayı sevmem. (sayfa 28)
  • biliyor musunuz aslında ben herkesle konuşabilirim. herkese istediği yanıtı verebilirim. sizinle de ne güzel konuşuyoruz değil mi? (sayfa 33)
  • yalnız değilsin Mozart seninle. Pavese seninle. (sayfa 35)
  • acıyla bağlantılı mutluluğumdan çok memnunum. (sayfa 39)
  • sağlıklı kalmak için koşamam. soluk alayım yeter. (sayfa 59)
  • insanın kendi dünyası dışında yaşayacağı bir dünya yoktur. (sayfa 61)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder