Bu Blogda Ara

18 Ocak 2013 Cuma

Sinek Isırıklarının Müellifi

Sinek Isırıklarının Müellifi ile tüm Barış Bıçakçı kitaplarını okumuş olmanın aynı anda sevincini ve hüznünü yaşıyorum.

Diyor ki, bu kitabında Barış Bıçakçı, "Yazmak bir bakıma anlatılmaya değmez olanı anlatmaktır. Böylelikle anlamsız olanı anlamlı kılmaya cüret etmektir." Sevgili Barış Bıçakcı, sen yaz olur mu, sen yaz ki, anlamsız olanlar anlam kazansın kitaplarında ve ben, altlarını  çize çize okuyayım.

Aslında, öyle çok şey var ki bu kitaba dair anlatmak istediğim ama bir yandan da anlatmak istemiyorum, bana kalsın, benim olsun istiyorum tüm Barış Bıçakçı kitapları gibi.

Bu kitabı okuyanlara tavsiyelerim olacak. Şöyle ki,

  • içinde geçen kitap adlarından bir okuma listesi çıkarınız.
  • içinde geçen şarkıları dinleyiniz.
  • 50. bölümdeki gibi bir liste oluşturun, kendi listenizi...
  • 47. bölümü tekrar düşünerek okuyunuz.
  • eğer okumamışsanız, diğer Barış Bıçakçı kitaplarını da okuyunuz. ve, sevdiklerinize de hediye ediniz.
Kitabı okumayı düşünmeyenlere de tavsilerim olacak.
  • kitapçıda denk gelirse şöyle bir karıştırınız.
  • 47. bölümü okuyunuz, kıcacık bir bölüm hemen bitecektir. sonra da, üzerine düşününüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder