Bu Blogda Ara

19 Şubat 2013 Salı

Arkadaş

bazı arkadaşlarınız vardır, hemen hemen her gününüz beraber geçmesine rağmen sizi pek tanımazlar. bazı arkadaşlarınız da vardır, sizi görmezler bile ama çok iyi tanırlar. benim de, öyle bir arkaşım var. cumartesi günleri italyanca kursuna gittiğimi biliyor ve kurstan sonra da, kitapçıları ve sahafları gezdiğimi de. ve, her defasında illa bir kitap aldığımı da... dün bana, "bu haftasonu hangi kitabı aldın?" diye sorduğu zaman, bunu anladım. "kitap aldın mı?" diye sorsa, bu kadar ilgimi çekmezdi sanırım ama direkt, "hangi kitabı aldın?" diye sorunca, bir kitap aldığıma emin olduğunu ve beni o kadar tanıdığına kanaat getirdim. ayrıca, daha ben dinlemeden hangi şarkıları sevebileceğimi de tahmin edebiliyor, bu da beni tanıdığının bir göstergesi olsa gerek. böyle bir arkadaşım olduğu için mutluyum, iyi ki var. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder