Bu Blogda Ara

23 Şubat 2013 Cumartesi

İyi Geceler Yemeği

Geceleri yemek sipariş etmek çok güzel bir şey. Yani, yemek yemek zaten başlı başına güzel bir şey de, siparişin başka bir güzelliği var, gece siparişlerinin ise bambaşka bir güzelliği...

Şöyle ki, önce yemeği sipariş edeceğiniz yeri ararsınız, "İyi akşamlar. Sipariş alıyor musunuz?" diye sorarsınız, telefona çıkan kişi de, "Evet, buyrun?" der. Siz siparişinizi verirsiniz ve telefondaki çalışan size, "İyi geceler." der.

Sonra, bir 15-30 dakika şeklinde bekleme süreniz olur. Tekrar telefonunuz çalar, "Siparişinizi getirdim." der. Siz de, almaya inersiniz. Siparişinizi alırsınız ve ödemenizi yapıp, teşekkür edersiniz. Siparişi getiren de, "İyi geceler" der, siz ısrarla "İyi akşamlar" deseniz bile...

İşte, gece yemek siparişinin en güzel yanı size "İyi geceler" diyen birilerinin olmasıdır.

Yalnız insanlar neden şişman diye düşündünüz mü hiç?

Ben çok düşündüm. Ve anladım ki, birilerinin kendilerine "İyi geceler" demesini istedikleri için.

PS. burayı okuyanlar var, biliyorum. Eğer, okuyorsanız bana "iyi geceler" mesajı, maili, tweeti falan atarsanız sevinirim. Telefonla ararsanız çok sevinirim. ii gclr. öptm. byes.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder