Bu Blogda Ara

3 Şubat 2013 Pazar

inkamin yapyoz, biz

Yurtdışı turları hakkında bilgi almak için, dün neredeyse tüm tur acentelerini dolandım durdum. Taksim'in her yeri kazık göçük olduğundan pis pis tozları yuta yuta dolandım, ha bir de yolumu zor buldum falan bunalrın hepsini geçtim zira hepsi benle alakalı sorunlar. Neyse, işte adını vermeyeyim ama baya ünlü bir tur acentesine girdim dedim ki, "iyi günler ben yurtdışı turları hakkında bilgi alacaktım." Masadaki adam bana, "biz inkamin yapyoz, gidiş yok bizde." dedi. Bir an iç sesim, "eyvah.", dedi. Ekledi, "incomingle bu abi ilgileniyorsa iyi ki, outgoing yokmuş. olsaydı kesin 'outgoing yapyoz, tur yapyoz, her bişeyi ayarlıyoz.', derdi."

niye bunu yazdım onu da bilmiyorum, ama nedense unutmak istemedim. bu da böyle bir anım işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder