Bu Blogda Ara

20 Aralık 2012 Perşembe

Nesfitli Püskevitli Yoğurtlu TatlıTarifi

Kar sebebiyle odadan çıkmak istemediğinizi düşünün, canınızın da tatlı çektiğini.
Buzdolabınızda yoğurt var. Biraz da Kırmızı Meyveli Nesfit, hatta o kadar az ki, paketin içindeki tozları bile ziyan etmek istemeyeceğiniz kadar. O yüzden, elimizdekiler ile tatlı yapmanın yollarını anlatacağım. :)

Yoğurdu bir kaba döküyoruz. Üzerine şeker. Benim yoğurdum 2 küçük boy light idi, üzerine de 2 tatlı kaşığı şeker attım. güzelce karıştırdım. Hatta, lab'da öğrendiğim bir teknik olarak homojen karıştırma için FrenchPressi kulandım. Şöyle ki, yoğurdu FrenchPressin içine doldurdum. Şekerini zaten katmış ve karıştırmıştım. Fench pressi bastırıp çektim ve bunu 3 dakika boyunca hiç durmadan yaptım. Yoğurduma, şeker hem homojen karıştı, hem de yoğurt krema kıvamı aldı hafifde köpürdü.
Sonra, bir tabağa koyup üzerine Kırmızı Meyveli Nesfitten döktüm, bildiğin kahvaltılık Nesfitten oldu :)
Bir kısmına da, çantamda günlerce dolanmaktan ezilmiş olan Burçak bisküvinin kırıntılarından da döktüm.
Çok güzel oldu, pek de güzel oldu.
Afiyetle yedim ve tatlı ihtiyacım gitti.
Bunu yapcak olursanız, size bir tavsiyem olacak FrenchPressinizden yoğurdu hemen yıkayın, zira beklerse temizlemek oldukça zor olabilir.

Günün Duası :Allah'ım herkesi şu karlı günlerde ayaklarını burkmaktan koru hem de bi ton işleri varken. Ha bi de, haftaya Çarşamba Biyoinformatik Sınavımda bana yardımcı ol, lütfen Allah'ım.

Bugün Doğacak Çocuklara İsimler:
Kız: Milady
Erkek: Dartanyan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder